این سایت برای آموزش مطالب برق والکترونیک وهمچنین تجارت الکترونیک جمع آوری شده است که انشاالله بتوانیم به نحوی عالی آن را مدیریت نماییم برای توسعه وترویج علم مدرن الکترونیک به امید روزهای خوش

نظرسنجی سایت

آیا از فایلهای سایت لذت برده اید

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 20185

پیوند ها

پک آموزشی بورس وفارکس به صورت تصویری


پک آموزشی بورس وفارکس به صورت تصویری

hamoontecno@gmail.com

binery1@

 

سلام

دوستان گرامی پک آموزشی موجود دارای آموزشهای زیر میباشد:

آموزش بورس از صفر تاصد

آموزش کامل فارکس

آموزش افتتاح انواع حساب های وب مانی

آموزش باینری آپشن

آموزش تحلیل تکنیکال

آموزش تحلیل فاندامنتال

وآموزش استراتژیهای فارکس وباینری آپشن

بعضی ازدوستان به من پیام میدهند که اگر واقعا تمام این آموزش هاداخل این پک هست پس چراقیمت آن خیلی خیلی پایین تر از پک های آموزشی فارکس هست که گاها نیمی از این آموزشها رادر خودندارد ولی قیمت های آنها بالاتراز 1میلیون هم میرسد.

جواب من به اون دسته ازدوستان این هست که چون خودبنده هم ازاین بسته های گران قیمت خرید داشته وواقعا هم با نظردوستان هم عقیده هستم ولی من چون که خداراشکراز این کاردارم کسب درامد میکنم وهیچنیازی به درآمد این پک ندارم وماهیان از فارکس حدود 800تا1000دلارکسب میکنم وحدود 100تا200دلار هم از باینری اپشن ولی پک موجودراکه خودبنده از همان استفاده کرده ام رابااین قیمت دراختیار دوستان قرار میدهم که به دام افرادسودجو نیفتند وهم که علم خودرابادیگران درمیان گزاشته باشم.

ولی بعضی ها نیزمیگویند پس چرارایگان دراختیارماقرارنمیدهی:

وجواب این دوستان این است که کافی یه سری به فایل های رایگان موجوددرگوشی ولپ تاب خودتان بیندازید متوجه میشوید که اگه رایگان باشد وبدون هزینه به دست آورده باشید توجه به آموزش هانمیکنید وبه قول معروف سرسری ازآنها میگذرید ولی اگر هزینه ای کرده باشید برای آن بادقت وحوصله بهتری به آموزش هاتوجه خواهیدکرد.

دوستان اگر واقعا میخواهید درامد داشته باشید باید واقعا حدود یک ماه سخت تلاش کنید وآموزش ببینید چون فارکس بدون اطلاع اگر وارد آن شوید قطعا بدون شک سرمایه خود را درلحظه نابود خواهید کرد ولی اگر تلاش کنید ویادبگیرید آن موقع است که باخیال راحت ترید میکنید ولذت میبرید.

 

 

 


مبلغ واقعی 85,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 72,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 565

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

به امید روزهای خوش وعالی برای دوستان وجوانان ایران زمین

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما